"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

marți, 24 iunie 2014

Foc iute de Scorpion

Cuvintele astea curg pentru ca acest minunat pian ma ajuta sa ma linistesc, sa gandesc, sa simt. Sper sa va ofere o auditie placuta cat timp veti sta langa mine, citindu-mi cuvintele. I just need to vent.



Astazi am simtit furie din nou. Si nu orice furie, furie de foc. Valvataie nestinsa.  Ultimii ani isi spun cuvantul si razboinicul din mine spune ca a trecut timpul indurarilor. Se revolta, se rascoala, iese la "popit"..nu..a iesit. Deja nu mai pot..deja nu mai vreau sa il calmez, sa il pacalesc ca pe un copil cu vorbe bune, cu sperante si alintari. Vreau sa vad ce poate face. Vreau sa il vad arzand, vapaie peste vapaie, arzand tot ce nu mai este bun pentru mine. Vreau sa faca ce nu a putut sau nu a fost in dreptul eului meu pasnic sa faca.

Azi mi-am pierdut putin controlul si daca as fi fost impins un pic mai mult as fi impins poate un pic prea tare inapoi. Si culmea e ca desi ar fi fost normal, nu as fi simtit nimic. Nu mai suport sa fiu impins, lovit, atacat de fel de fel de oameni, de interese, de gandiri invechite sau doar incompatibile cu mine, misiunea mea, datul meu. Sunt salut de incercari de manipulari si de intimidari Azi am constatat ca nu mai stiu ce inseamna sa dau inapoi dintr-o lupta. Ma bucura si in acelasi timp ma cutremur de ce sunt capabil sa fac odata "aprins".

Sunt bucuros si totodata trist ca am de trecut si prin etapa asta. Speram sa o pot sarii, speram ca sunt suficient de pregatit sa nu fie cazul de astfel de manifestari. Ridicam privirea, tintim in Soare si mergem mai departe, invatam mai departe. Eu, insotitorii mei, ghizii mei. Azi a fost o zi importanta pt mine, am luat o lectie a carei importanta stiu ca nu o inteleg pe deplin, dar sunt convins ca va fi un prag pt mine in viitor. Totul sa fie spre implinirea misiunii mele pe aceste meleaguri iubite.

Mi-am pierdut rabdarea..sau poate doar a castigat un concediu de refacere. Vreau si eu unul.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu