"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

sâmbătă, 30 martie 2013

Brain Food

Cum racealo-gripo-balaurus asta nu ma lasa in pace, am fost blocat in casa mai mult decat mi-as fi dorit. Astfel, am gasit un joculet care stimuleaza neuronii destul de bine, asemanator celui mentionat in alta postare, anume  << Interlocked >>.

Jocul se numeste << Liquid Measure 2 >> si are continuare << Liquid Measure 2 - Dark Fluid Level Pack >>, apoi << L.M. 3 >>.

Primul este destul de usurel, m-am blocat doar la 3 nivele din 31 iar pentru momentele respective ai Walk-through. Dar nu il recomand a fi folosit daca nu e cazul.
Al doilea este un pic mai complex din start, dar cu incalzirea de la primul incepi si te descurci si fara ajutor.

Pe al treilea inca nu l-am testat inca, dar abia astept.

Merge jucat oricand pt ca nu are nici o restrictie de timp de rezolvare. Si stimuleaza neuronii. 

Distractie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu