"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

miercuri, 13 noiembrie 2013

Încă un băţ

A venit Noiembrie si am mai pus la colectie un bat plin de experiente si trairi din cea mai variata gama, de la extaz la depresii, de la singuratate la pierdere in multimi de oameni frumosi. Toate si-au avut rostul si toate mi-au aratat un drum de urmat. Trecand prin toate acestea revin cu privirea plina de bucurie si iubire catre acel stalp care m-a sustinut asa cum a putut atunci cand am avut nevoie, anume stalpul prieteniei.

Asadar, o sa spun acum ce mi-ar fi placut sa spun cand ne-am vazut ultima data noi doi, iti multumesc pentru ca te pot numi prieten!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu