"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

marți, 18 martie 2008

Audi R8

In seara asta, cand m`am dus la Cora ce ma asteapta sa trec (pe rosu)..nimic altceva decat R8..am ramas masca..deja cu numere de IF, rosii ce e drept:) dar..deja..masina e geniala ca design exterior avand o alura agresiva si eleganta, parerea mea. oricum, nu mai zic nimic in plus, las pozele sa vorbeasca...

e mare, ma asteptam sa fie mai mic, dar e mare..dar e fain de tot


doamne si ce fund are:))


..pe viu e mai frumos:)

6 comentarii:

  1. popoul face tot :-> nu de alta, dar mie nu-mi plac audi-urile :p..this one, however, has a nice butt :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ochiul vigilent al fratelui mare a vazut`o:)) corectez:)

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm, masina asta a aparut acum un an. Nu e prea scumpa undeva la 130.000$ Oricum masina e teapa rau; ai sa-ti dai seama daca ti-o iei ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer nu cred ca masina a iesit acum un an in seria de productie..argument?romanu are tendinta sa isi ia primu ultima jucarie lansata, iar pana acum nu am vazut decat 2 r8-uri in buc. unu cu nr de IF si unu din CT..dar poate ma insel, i don`t do cars, iar pana cand o sa am bani sa`mi cumpar asa ceva o sa imi iau ceva mai practic gen kia cee`d, sau daca imi permit audi/volvo/saab >:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru cel care zicea ca-i tzeapa... sa te vad ce masina care prinde 320 iti cumperi ci 135 000 de euro... E una din cele mai tari masini pe care le-am condus vreodata ...si crede-ma am condus masini de nici nu visezi

    RăspundețiȘtergere