"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

joi, 5 martie 2009

Martie..Zambeste!!

Am reusit si eu sa ajung acum acasa si mi`am dat seama ca eu priveam anumite lucruri total nepotrivit. Sa-mi fie rusine!

De cate ori ma gandeam la luna Martie ma gandeam la costuri, la ce cadouri iau, la cat de nesimtiti sunt nemernicii aia de ridica preturile, etc.

Ei bine, iata ca nu e chiar asa...

Martie este luna care vesteste inceputul primaverii, inceputul anului, reinvierea naturii si nu numai.

Martie este o luna a bucuriei, a fericirii, a reinvierii valorilor pure.

Pe langa toate acestea, Martie este luna in care 2 zile sunt dedicate femeilor (una femeilor, alta mamelor), desi prin parti ale tarii sunt "rasfatati" barbatii. Adica luna aceasta ofera niste momente in care sa ne redeschidem sufletul catre cei din jurul nostru si, alaturi de natura care reinvie, sa reinviem legaturile dintre noi, ca oameni, ca entitati ce ne iubim, ce suntem legati unii fata de ceilalti.

Eu in luna martie ma voi bucura pentru clasicele 1 si 8 Martie, dar si pentru ziua de casatorie a unui fericit cuplu, care intra in anul acesta in formula extinsa, pentru zilele de nastere ale parintilor si a cumnatei mele.

Va urez Multi ani fericiti, impliniti si tot ce va trebuie pentru a ajunge unde va doriti!

Luna plina de bucurii!

Asa stiu eu ca a venit primavara, am o luna plina de bucurii...altii stiu dupa ghiocei, da nu mai bagi mana-n foc in zilele noastre:)


..


Inca o bucurie in aceasta luna o reprezinta si aniversarea sufletului care de mai bine de 3 ani imi este alaturi si ma suporta cu stoicism.

La multi ani! si pe cat se poate, mai fericiti decat cei ce au trecut!


..

Iar voua, dragi cititori..O primavara superba si un an plin!..

..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu