"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

miercuri, 15 aprilie 2009

Despre sosete, pitici si iepuri..

Cu totii stim foarte bine, din frageda pruncie, ca indiferent cate sosete ne cumparam la un moment dat, intr-un timp foarte scurt ramanem fara, gasim doar cate una dintr-o pereche, si usor usor dispar toate..misterios..

E un ciclu simplu(teoretic). Le cumparam, le purtam, le spalam, le uscam si iar le purtam.

Doar ca atunci cand trebuie sa le purtam, constatam ca nu mai gasim sosetele.

Nu mai zic mai multe pentru ca stiti si voi la fel de bine cum sta treaba.

Ei bine, s-au emis multe ipoteze in legatura cu subiectu..ca din cauza rotatiilor cuvei masinii de spalat se formeaza tringhiul bermudelor pentru sosete, ca sunt animale iubitoare de sosete care le fura de pe sarma din varii motive, ca sunt piticii malefici ai sosetelor, etc.

Eu i`am dat crezare variantei cu piticii..de ce? la cate categori de pitici am eu, una in plus nici nu se simte..pardon, nu se vede, ca se simte rece la picioare.

Asa..Acum 3 saptamani a fost un moment in care am facut aprovizionare cu sosete..sanatoasa, ca ramasesem cu 2 perechi. Ei bine, acum 3 zile constat ca nu mai am sosete..iar..deja am intrat la banuieli, ma gandeam ca piticii sosetelor organizeaza vreo mega petrecere de paste si au nevoie de saci de dormit pentru jumatate de tara sau cine stie ce nebunie.

Ei bine, nu stiu ce aveau ei de gand sa faca, pentru ca iepurasul "ninja" de pasti mi`a facut in seara asta o surpriza in avans, o cutie pliiiina cu toti ciorapii mei, incepand cu aia grosi de iarna pana la aia super uzati. Cred ca pe astia uzatii o sa`i las momeala pentru pitici, presupun ca sunt un pic nervosi:)))


oricum, multumiri nemirositoare iepurasului pentru cadoul de pasti:))

PS. grija la sosete ca pe ale mele le`am pus la loc sigur si e probabil sa isi caute in alta parte nebunii proviziile:D

2 comentarii:

  1. Eu chiar gasesc sosetele pierdute in cuva uscatorului. =))

    Teoria in care cred eu insa e cu fantomele... si nesimtitele nu fura doar sosete, asta e mai grav.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca le gasesti, e tot ce conteaza:)

    Pai ce sa-ti fac daca iti iei chilotei prea perversi..ai atras piticii perversi:)))..si ei nu se tin de şoti:)

    RăspundețiȘtergere