"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

sâmbătă, 30 mai 2009

Cerc inchis - deschis

Bai copii, de o vreme buna se intampla un lucru de care nu sunt deloc multumit. Stiu ca avfem toti probleme, agitatie in viata, greutatile firesti, oboseala, griji, stres, oboseala iar, si tot asa, dar asta nu e motiv sa lasi sa treaca pe langa tine atata amar de vreme fara mai tii legatura cu unu, cu altu..
Pe bune, ne-am indepartat atat de mult ca "grup de prieteni" ca nu mai stiu ce Dumnezeu sa mai discut cu anumite persoane in cazul in care am reusi sa ne vedem. Dar mi-ar placea sa aflu!.

Daca o sa aud, respectiv citesc ceva gen - "da tu de ce n-ai dat nici un semn de viata" o sa consider un gest lipsit de decenta si bun simt. De ce? Pai aceeasi intrebare e valabila si pt cel ce o pune in primul rand. Cu alte cuvinte, nu cautam vinovati, explicatii, ci solutii, propuneri, initiative.

Nu mai conteaza ca nu ne-am mai vazut de mai bine de 6 luni(fara exagerari) hai sa ne vedem acum. hai sa facem o iesire, hai sa facem ceva sa ne vedem.
Tu, cel ce citesti randurile acestea, gandeste-te..de cat timp nu ne-am mai vazut?de cat timp nu am mai baut o bere, vanturat o pleata la un concert, etc? si daca nu ai baut o bere cu mine pana acum, nu e timpul trecut!

Cand ma gandesc la vremurile nu de mult trecute, ma intristez. Cati eram, cate faceam, cum le faceam..si ni se pareau putine, vroiam mai mult..si acum.....acum nici macar pe alea "putine" nu le mai facem...Ne-am instrainat unii de altii..de ce? ne-am lasat condusi de un rimt alert al supravieturii..si nu ne-am mai uitat in jurul nostru, decat poate cand ne-a fost greu..si atunci..surpriza..ajungi la faze stupide cand intrebi pe cineva de xulescu si nici ala nu stie nimic...

E trist si e mult prea devreme sa ne pierdem legaturile. Mai ales ca acum, e mai usor si mai simplu sa comunicam decat oricand...depasiti momentele orgolioase in care ii reprosati lu` X sau lu` Y ca nu au dat semne de viata pana acum si contactati-l.

Eu am spart gheata cu acest "articol", v-am spus ce am pe suflet..simt lipsa vremurilor cand eram un grup mult mai numeros si mai compact. Cu bune, cu rele, eram si era frumos.

In consecinta, eu voi incerca sa imi rectific stilul de viata, astfel incat sa fac mai mult loc pentru voi..Care voi? care vreti..sau "a la Marean"..care este.

Ar mai fi lucruri de spus..dar esenta a fost spusa iar eu voi incepe probabil sa aberez..mai mult..gratie oboselii.


Pe curand..sper


..

3 comentarii:

  1. mi se pare foarte amuzant ca ai postat pe 30 mai intrbarea, nimeni din prieteni nu a raspuns :). iar eu, care comentez aici, nici macar nu te cunosc personal :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Amuzant intr-un mod cinic, altfel, nu prea cred:)

    Ce e drept, 3 persoane cu care comunicatiile erau practic intrerupte de ceva vreme buna au dat un telefon...asta e mare lucru.

    Cat despre cunostinta, poate la o eventuala adunare ADN..dar si ea e la fel de probabila ca prezenta din abundenta a raspunsurilor la acest "articol"..

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ne vedem pe la mare. sapt asta cred ca plec din nou pe-acolo :)

    RăspundețiȘtergere