"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

luni, 25 iunie 2012

Day 5 - Final Day ArCuB L.O.A.

Si ultima zi din festivalul de Jazz, Blues & more a trecut, pe scena urcand in primul act ZUM, o trupa tanara si energica. Din pacate, nu am reusit sa ajung la timp si nu stiu cum au prestat decat din opinia prietenilor care au spus ca a fost singurul moment frumos al serii.

BKG Trio - (Alexandru Bălănescu, Zlatko Kaučič, Javier Girotto) au urmat pe scena si atunci am ajuns si eu. Mai bine nu ajungeam de loc. Prestatia lor s-a bazat pe o improvizatie continua care a fost de multe ori zgomot. A lipsit armonia, sincronizarea ritmului si a ideilor artistilor. Individual, au cantat foarte bine, ca trio nu am rezistat pana la final. 

Imi pare rau ca festivalul s-a incheiat intr-o asemenea nota, dar ma bucur ca am avut serile de vineri si in special sambata care sa imi ramana ca amintire pana la urmatorul festival de jazz si blues. 

Ma bucur pentru initiativa ArCuB de a realiza practic un festival de aproximativ 2 saptamani (BMFF continuat de L.O.A.) si sper sa se dezvolte aceste idei si mai mult. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu