"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

marți, 7 august 2012

Update la grade de vodka

Acum inteleg cum se simte gatul meu cand il servesc cu vodka sau cu alte spirtoase :)) Azi a fost cald..prea cald si fix astazi am avut o mica deplasare la Bucuresti. Ma trezesc si eu cu greu, la 6 :( erau deja 25 de grade, la 8 fara 15 cand am ajuns in Bucuresti erau 31...pana la ora 2 jumate am tot alergat cu si dupa acte/bani pentru o lucrare. la 2 jumate erau 42 de grade...soarele asta lucreaza dupa o progresie cu care nu prea ma impac, abia astept iarna cu cele MINUS MULTE grade :)) :D

E bine in concediu..sau vacanta..sau cum i-o zice atunci cand faci pauza intre angajatori, dar am inceput sa ma plictisesc destul de tare..weekendurile sunt cam pustii cand toti fug pe unde apuca..mama voastra de hoinari:) Cred ca o sa incep sa ma apuc de cautat serviciu...dar poate de luni :D Asta daca nu am vreo vizita surpriza de la cineva si imi da "planul" peste cap:))  Nu credeam ca m-am obisnuit atat de mult cu agitatia din Bucu..a inceput sa imi lipseasca..desi tare ma bucur ca am avut ocazia sa ma linistesc.Sper ca astea sa fie ultimele cuvinte scrise in postura de liber profesionist.Oricum, niste saptamani libere extrem de pretioase pentru ca am reusit sa mai fac ordine in cap si in suflet.Faptul ca am reinceput sa scriu pe blog, chiar si aberatii de genul, arata ca se reorganizeaza neuronii cum trebuie.

Las o piesa care cumva reuseste sa nu imi iasa din cap..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu