"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

miercuri, 12 decembrie 2012

Piece of my Joy..

E 2 noaptea si eu trec prin stari fie de surescitare, fie de aproape adormit si nu intelegeam de ce pana cand nu am iesit afara si am vazut caaaat e de frumos! Stau ca un copil mic in pragul usii de afara si ma uit la fulgii de zapada cum tot cad si se astern grabiti sa creasca si mai mult stratul pus pe pamant.
Au trecut aproape 9 luni de dor de alb, de scartait sub bocanci, de aer mai curat, de bucuria pe care ninsoarea mi-o aduce an de an, ca acum 20 de ani cand ieseam pe strada cu vecinii si ne trageam cu sania, de dubite sau autobuze, jucam hokey cu sipci pe post de crose, bidoane de ulei pe post de puc si sanii rasurnate pe post de porti...ce amintiri, ce vanataaai, ce vremuri frumoase :)

Asta e postul meu de iarna, de Craciun, de zapada, de melancolie, de bucurie.
Chiar daca o sa va puna probleme in deplasari, luati-va un moment de liniste si bucurati-va de zapada. Aduceti-va aminte de copilarie, de inocenta, de pubertate si de toate nazdravaniile facute prin zapada :D

Va las cateva cadre din pragul usii mele si ma intor in pat, la cald, mai am doar 4 ore jumate de somn.

Aaa, mai trimit virtual 2 bulgari, unu in Doha..sper sa te atinga inainte sa se topeasca :)) si unu in Kiev..pt tine deja imi fac cazemata :))





Cam asa arata o strada principala acum....5-6 ore..

5 comentarii:

  1. Nota informativa: A venit Doha la zapada

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mno, bine ca vii tu cu tot cu valul de caldura dupa tine. Noi te asteptam aici la -4,-5 grade si tu ne aduci +10, +15 grade?? apai inteleg ca ne iubesti, da chiaaaar atataaaa?! :P

      Data viitoare nu o sa mai fac un bulgare atat de irezistibil incat sa vii asa repede inapoi :)) :D

      Ștergere