"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

duminică, 28 aprilie 2013

Şapte ani - Cum redefineşti un sentiment

Pentru mine cifta sapte are multe semnificatii, una dintre ele fiind numarul de ani care se scurg pana la o noua etapa a vietii mele. Si asta a inceput de pe la 11 ani. Fireste, asta e o observatie facuta acum, privind in urma desfasurarea evenimentelor din viata mea.

In fiecare etapa a trebuit sa trec prin niste perioade frumoase, perioade de acumulare de informatii, perioade de testare, perioade de vindecare si pasitul triumfator in urmatoarea etapa. Dupa fiecare etapa am descoperit ca limitele pe care le simteam de netrecut cu timp in urma, au fost depasite cu mult, discernamantul s-a dezvoltat, intuitia si increderea in mine au crescut si ele deschizandu-mi noi porti prin care sa vad lumea.
In toata aceasta lupta interioara de dezvoltare a calitatilor si cizelare a carentelor sunt 3 care se detaseaza de celelalate prin profunzimea lor si prin recompensa oferita odata manifestate. Una dintre ele este Linistea, cea interioara. Cea pe care reusesti sa o gasesti si sa o traiesti doar atunci cand te detasezi de toate cele lumesti, de toate problemele, de tot stresul si de toata rautatea, invidia, aroganta, etc.

Aceasta traire este poteca cea "buna" a vietii, cand faci, te zbati, alergi, obosesti, te superi, te enervezi, dar la finalul zilei este liniste in tine.Liniste si multumire.

In toti acesti 26 de ani linistea interioara este sentimentul, trairea care si-a marit, aproape mai mult decat toate celelalte, profunzimea si puterea de eliberare atunci cand e atinsa, atunci cand o traiesti, pentru ca atunci te conectezi cu tot ce rezoneaza benefic din jurul tau. Atunci cand reusesti sa te deconectezi, faci acel lucru pe care nu am fost invatati sa il facem, sa ne oferim noua timp pentru noi. Si atat. Sa ne lasam trupul, mintea si sufletul sa se relaxeze complet si sa isi incarce bateriile cu energiile si informatiile de care avem nevoie.

Acum cu primavara deja instalata si cu o minivacanta la doi pasi de noi, va indemn sa va gasiti acele persoane, lucruri, locuri, conjuncturi care va pot oferi acea liniste care sa va destinda mintea si sa va extinda sufletul. Si zambiti dragii mei, zambiti mai mult si mai sincer.


[Am un singur loc in care imi place sa stau,]
[Am un singur loc in care privesc de la geam,]
[Am un singur loc in care ]
[Sunt mai aproape de Soare ]
[Mi-aprind o tigara si-ascult inceeet]
[Linistea…]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu