"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

duminică, 23 decembrie 2012

Carti de suflet

Acum ceva vreme am facut un curs de dezvoltare personala si curs de vanzari cu o duduie isteata si la un moment dat ne roaga sa completam un test cu mai multe intrebari, printre care si intrebarea "Ce carti sau filme ti-au influentat major dezvoltarea personala si care sunt valorile aduse de ele?" moment in care a trebuit sa stau putin pe ganduri pentru ca puteam numi doar trei..

Acum va intreb pe voi, care sunt cartile voastre de "căpătâi" si ce valori fundamentale ati adoptat, dezvoltat prin intermediul lor? Imi caut carti de citit :)

Si ca sa ofer si exemplu, voi lasa mai jos cartile mele de căpătâi:
  • Al Patrulea Mag de Alexandra Dumitriu  - Am citit-o prima data cand eram micut, inca in formare si mi-a oferit practic un Cod de conduita de la care ma stradui sa nu ma abat. Este una dintre cele 3 carti pe care am putut sa le recitesc.
  • Ce este un Maestru Spiritual de O. M. Aivanhov - Cartea asta m-a invatat cum sa deosebesc un om care te ajuta in mod altruist fata de un om care te ajuta pentru ai ii servi lui un scop mai tarziu.  
Stand si gandindu-ma, am constatat ca a 3-a carte s-a schimbat mereu in functie de varsta, acum alegand din nou alta. Asta nu poate decat sa ma bucure pentru ca observ modul in care am evoluat si rolul jucat de acele carti. Asadar, urmatoarele surse de informatii sunt niste Conferinte de Ovidiu Dragos Argesanu compilate in urmatoarele carti:
  • Despre spiritualitate cu Ovidiu Dragos Argesanu de Oana Pustiu
  • Karma si dreptul divin. Trezirea spirituala si constiinta de sine. De la sex la Indumnezeire. Conferinte de Ovidiu Dragos Argesanu 
Acestea din urma m-au invatat sa imi dezvolt increderea in sine si sa gasesc resursele interioare necesare pentru a depasi obstacolele intalnite pe parcursul vietii. Te ajuta sa vezi lucrurile in perspectiva si iti ofera niste raspunsuri clare.

Acestea sunt cartile care au avut un impact bun asupra dezvoltarii mele ca individ, va astept pe voi cu exemplele voastre, cate vreti voi sa scrieti :)

Va mai las o recomandare care pica numai bine acum in noptile de iarna, la un ceai fierbinte sau o cana de vin fiert.
 Muntele Ascuns - Legendele sacre ale Dacilor Liberi scrisa de Felix Crainicu si Cristi Ionita.

Visari placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu