"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Pentru noi, romanii, La Multi Ani!

Va urez o zi frumoasa si speranta unui an mai bun pentru a ne onora stramosii si pentru a ne face mandrii urmasii asa cum au facut-o inaintasii nostri, chiar daca multi inca mai cred intr-o istorie prefabricata si falsa.

Pentru mine fiecare zi, chiar si atunci cand capul mi-e in nori de furtuna si nu stiu de mine, lucrul care ma motiveaza, care ma impinge, este dorinta de a ma dezvolta in asa fel incat prin exemplul personal sa pot face o diferenta in jurul meu. Nu mai sunt de mult adeptul ideii naive in care sa astept pe altul sa se schimbe si apoi si eu. NU, noi ne traim viata singuri, condusi de discernamantul propriu si de liberul arbitru personal. Asteptatul dupa altii ne tine doar pe loc. Toti avem potentialul de a ne cizela carentele, de a ne sporii virtutile si de a conlucra pentru ridicarea valorilor morale, etice si spirituale ale neamului. Cum? Prin exemplul personal.

Asta imi doresc eu, ca imi fiecare zi, numarul de oameni care se trezesc si care incep sa puna valuare pe aceste valori si sa si le insuseasca mai mult. Nu trebuie sa avem pretentia ca ceilalti sa faca la fel. Tu depui efort pentru a te ridica, nu-i lasa pe ceilalti care inca sunt adormiti sa te traga in jos.

Va doresc un an cu mai mult spirit stramosesc in vene, cu mai multa dragoste de neam si de ceea ce poate sa insemne Romania si cu mai multa dragoste pentru urmasii nostri. Lor le lasam glia asta.

La multi ani! mai luminati si mai intelepti!

--

Profit de ocazie si las cateva piese dragi mie.



  
  
  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu