"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

luni, 9 noiembrie 2009

A doua zi de La multi Ani!

Cum ma asteptam, mult mai multe telefoane primite a doua zi:))de, pt unii e mai usor sa tina minte ziua de 8 in loc de 7:))) dar nu asta ii baiu, ca ma stiu si eu cu musca pe caciula....

Baiu e ca de la ora 09.17 !!! o inceput telefonu sa bazaie la capu meu...si nu o data...si nu un pic...n-ai sa vezi, bai era tare pusa pe treaba respectiva de suna:))...la 09.34 isi incearca iar norocu...iar bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....eu..infig capu mai adanc in perna si dau drumu la balutza in timp ce zbor mai departe in visele mele....09.54 sms....10.14 telefon..a vazut ca nu raspund apoi a dat sms...si tot asa pana pe la 11..cand s-or potolit. Apoi, pe la 13.30 imi fac elan si ma arunc din pat..nu fac 2 pasi ca revine persoana de la ora 9!!!!!! evident l-am lasat sa sune linistit...

Mai oameni...intrebare de bun simt, ca poate sunt eu defect...ma rog, mai mult ca de obicei..Mi se pare mie sau chiar e aiurea sa suni pe cineva Duminica pana-n ora 12 sa-i spui la multi ani?

Zic si eu, na, duminica, poate omu sambata o petrecut si el olecuta ca de, luni serviciu si alte cele...nu suni omu asa dis de dimineata..lasi si tu ca nu se supara ca il suni pe la 17.00, in schimb pe la ora 12.00 poate omu serveste micu dejun (gogonele) cu un pahar de zeama de muraturi si nu ii arde de voci tipatoare si surescitate..zic si eu:))


Acum nu trebuie sa intelegeti ca m-am suparat, nici vorba. Va multumesc pt ca ma bagati in seama si pt ca imi mai si faceti urari faine(unii :)) ) dar le-as aprecia si mai mult pe la amurgu zilei..


Va pup si va multumesc pentru ca imi sunteti prieteni (da, va pup selectiv)



Si
ca sa vezi ce fac o aniversare si o onomastica am constatat ca oameni cu care nu m-am mai vazut...de la 5-6 luni pana la 2 ani inca "ma mai tin minte"...pe voi va pup mai mult! - aici fara selectie pt ca ..eh, stiu ele de ce -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu