"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

marți, 2 martie 2010

Poem de dragoste vechi babilonian

..autor necunoscut


  1. Iubita mea, nu-ţi acoperi farmecele
  2. Inima s-a bucurat când ţi-ai descoperit umerii
  3. Aş vrea să-ţi sărut buzele dulci
  4. Văzându-ţi faţa îmi umple inima de bucurie
  5. Dacă trebuie să plec, nu te îngrijora, te rog
  6. ....
  7. Când mă întoarc o să ne bucurăm şi ne întâlnim fericiţi
  8. ....
  9. Când vin în casa noastră o să-ţi mângăi părul
  10. ....
  11. Eu şi cu tine vom cânta fericiţi
  12. Poate se va întâmpla vreo nenorocire, dar vom fi tari împreună
  13. ....
  14. O să am grijă de tine
  15. Zeii ne-au binecuvântat dragostea pentru totdeuna
  16. Casa noastră va fi plină de fericire din nou.
-------------------------------------------------
multumesc Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu