"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

marți, 2 martie 2010

Timpul...trece..

..si is vede linistit de treaba lui...nu-l alearga nimeni, nu-l streseaza nimeni, nu-l deranjeaza absolut nimic...el se scurge ne scurge si pe noi odata cu el...doar ca el are eternitatea pentru asta..

In ultima vreme nu am reusit nici sa ma gandesc sa scriu ceva..pentru ca timpul m-a dus pe circuit si m-a pus la sprinturi/rezistenta...si blogul a picat in zona de lucruri "expendable"..

De la Mos Nicolae pana la Craciun am avut un regim de lucru alert, dar care mi-a dat avantajul financiar pentru sarbatori...Sarbatori care au fost linistite, in familie si cu prieteni.

Pe 30 si 31 am facut aproximativ vreo 750-800km in interes de munca, dar a meritat. Peisajul de care m-am bucurat m-a facut sa uit de nesomn, de drum lung, de noroaie, de tot...a fost o gura de aer.

De revel, na, ca tot omu care e obosit...un pic de sampanie, un pic de alcool, ceva muzica si ??? ce o mai fi fost:)) cert e ca pe 3 am repetat, cu ocazia unei aniversari, unde am invatat ca ruleta este un joc foarte bun, cat timp e cu shoturi:)) Si mi-am adus aminte in acelasi timp de ce nu e bine sa amesteci mai mult de 2 bauturi o data...Desi jucam mai bine guitar hero dupa:)))

Odata cu ianuarie m-au atins o serie de cheluieli intr-o perioada destul de scurta, cand a trebuit sa dau din buzunar vreo 10-11 mil...ceea ce m-a bagat o vreme intr-o criza financiara....din care nu am iesit cu totul..inca..dar situatia arata bine.

In Februarie am dat si eu ochii cu sesiunea de la noua facultate...am fost tare surprins sa vad diferenta de nivel de examinare...de la cer la pamant...am trecut prin ea relativ dansand:))

Iarna cum o fost destul de inzapezita in ianuarie si februarie, ne-a cam zapacit cu lucru, pentru ca am cam stat...ceea ce nu o fost bine pentru portofel...dar dupa cum spuneam, situatia arata bine acum.

Tot in Februarie am avut o aniversare speciala...4 ani de convietuit cu un suflet langa mine...cu poate o singura cearta serioasa in tot acest timp...nici nu stiu cand au trecut...cum spuneam mai devreme, Timpul isi face de cap si nu prea ne anunta... Nu iti dai seama decat atunci cand suna telefonu si auzi prietenii cum te cheama la nunta....te pune uneori pe ganduri..


Martie veni, 1 martie se afisa la portita noastra si cheltuielile au inceput iar..dar data asta am scapat mai ieftin decat ma asteptam, ceea ce a fost o mica relaxare:) vine 8 martie si atunci dau cu ochii de mai multe persoane...Dar cat timp sunt daruri din inima merita.

Noul an a adus un pic mai multa comunicare, s-au refacut unele legaturi dintre anumiti prieteni mai vechi, care din varii motive au avut nevoie de o...??..detasare sa spunem..Dar ma bucur ca au regasit usa mea:)


No..asta fuse o scurta trecere in revista a ultimei perioade in care nu am mai scris nimic...sarind peste ceva intamplari "simpatice" gen "smart extreme off-roading" diferenta, facand-o Touaregul care ne-a smuls din santuletul in care am ramas - de data asta cu un logan mcv - fara urma de efort, apoi ceva namoale si gropi in care ne-am "distrat", dar toate fura simpatice.

Boring up-date over and out..

Urmeaza ceva articole preluate ce promoveaza orientarea clasica a blogului..cand o sa am timp...




1 Martie Frumos fetelor si o primavara de care sa ne bucuram cu totii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu