"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

duminică, 20 iunie 2010

B.M.F.F. - 19.06 - awsome night

In seara asta am reusit sa ajung la Bucharest Music Film Festival si ma bucur enorm. A fost o seara superba, dar care a trecut muuult prea repede(si din cauza vijeliei care a fortat organizatorii sa isi ia jucariile si sa plece).
Pe scena a fost trupa orchestra Traffic Strings, compusa din 8 artisti foarte buni, considerati de multi ca fiind din elita muzicienilor romani. Opt oameni au reusit o prestatie superba, cu un aranjament muzical care nu contenea sa iti dea fiori pe spate si sa iti ridice parul. A fost o racorire a neuronilor, o baie a emotiilor si o incordare-relaxare "spasmatica" a muschilor, care incercau sa tina ritmul cu sunetele, lucru greoi de realizat fara sa arati ca un nebun :))

Ma bucur ca am reusit sa imi readuc aminte de zilele cand mai mergeam la astfel de evenimente si sper ca pofta trezita sa nu imi fie amortita de problemele cotidiene. A fost o seara reusita, imi pare rau ca unii nu au putut ajunge sa se bucure si ei. Va dau eu de la mine:)

Las mai jos doua clipuri cu respectivii care sa va inmoaie timpanul.


Traffic Strings (plus un nene la nai)-A. Vivaldi - Iarna

Si daca asta v-a placut, cautati Ciocarlia cantata de ei si Gheorghe Zamfir la nai...il face praf pe naistul din clipul de mai sus :)

Traffic Strings - Michelangelo 70

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu