"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

luni, 4 martie 2013

Maria Raducanu - un alt suflet mare

Atat de mare incat la fiecare auditie a pieselor ei simti se extinde, cum te inconjuara si pe cat ii dai voie te si umple, te hraneste cu sufletul ei transpus in sunete, intr-o muzica de inalta calitate.

Am vrut de ceva vreme sa scriu ceva despre ea si sa las cateva piese, dar pe semne ca a vrut sa fie Duminica asta. Pentru cateva detalii despre ea, despre viata ei foarte pe scurt si in acelasi timp si pentru o auditie puteti accesa pagina Radio Guerrilla unde a oferit un concert acustic foarte bun.

Se pare ca anul acesta am inceput cu un interes mai mare pentru muzica:)
E incadrata in genul Jazz - Jazz folcloric, dar din punctul meu de vedere ea are stilul ei propriu si personal. Orisicat, este o muzica rafinata, de relaxare, de camera, e muzica de narghilea si pahare de spirtoase alese, in fine, fiecare cu ce obiceiuri are.
Astazi m-am asezat in pat pe spate, am inchis ochii si am lasat-o sa vibreze prin mine plimbandu-ma pe unde a vrut ea, dandu-mi din experienta ei prin muzica.

Gasiti-va momentul special, intim, de siguranta si dati play!
Va urez auditie placuta dragii mei!





Pentru o auditie extinsa, aveti aici un concert intreg de 50 de minute.
Mai jos veti gasi si lista cu timpul de inceput al pieselor. 

[1] 01:51-07:35; [2]07:50-12:47; [3]14:0217:40; [4]17:55-22:20; [5]23:56-28:03;­ [6]28:16-33:36; [7]34:55-39:55; [8]40:1345:55; [9]47:04-50:15.
Recomand piesele 5 si 9. Piesele 6 si 8 sunt clipurile postate mai sus. 
*** Dand click pe intervalul de timp va v-a duce direct la piesa respectiva, dar pe pagina de Youtube ***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu