"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

joi, 14 martie 2013

Today i learned..

Ma deranja ceva de o vreme si nu intelegeam ce este. Pana la urma am reusit sa ma limpezesc si sa fac un pic de ordine in mine. Am acceptat anumite situatii asupra carora nu prea am control si am inceput sa le exploatez la maxim pentru mine, ceea ce intr-un fel a inceput sa ofere rezultate, am continuat o arie a activitatii mele "extrascolare"  desi aveam presiuni sa incetez sau sa domolesc pasul acestei activitati si e asa bine cand mai spargi niste baraje si limitari..mmm..si am mai invatat ca in momentul in care arat o anumita latura a mea sperii sau indepartez oameni pe care ii consider prieteni. Lucru pe care nu pot sa li-l imput, pentru ca este ceva ce nu multi pot intelege si/sau accepta pentru ca nu sunt pregatiti. Dar e in regula, chiar daca va indepartati de mine eu tot va voi purta in inima si va voi pretui pentru ceea ce m-ati ajutat sa devin.

So don`t go asking me to open up more if you can't handle it!
Much love! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu