"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

joi, 31 ianuarie 2008

Ce inseamna a fii pierdut? (1)

citind o veche scriere a mea dintr`o perioada nu tocmai prolifica, mi`am adus aminte de o veche intrebare...ce inseamna sa fii pierdut?...si nu ma refer la faptul ca nu stii pe ce strada te aflii..nu..pierdut pe plan emotional, spiritual..

"what`s more..normal..to feel emotional abandoned when you
really are, or to feel like that when you have focused on you a lot of
love and care from everybody.. " aici din punctul meu de vedere apare o dilema...poate o observati si voi...si cred ca ati intalnit si voi acest lucru, daca nu p e pielea voastra pe a unui apropiat..

adica..pt faptul ca nu imi gasesc linistea interioara TOTUL se destrama in jurul meu...ca o vorba...tot ce ating se preface in cenusa..si cam asa e..am trecut prin asa ceva si cu greu am reusit sa ies din starea respectiva..dar intrebarea e ...de ce se strica totul atunci cand lucrurile par a merge bine?...
spun par pt ca niciodata nu merg bine..sau asa cum am visat...ceva tot ne asteapta la cotitura sa ne dea in cap..
dar de ce ne trezim uneori cu mai mult de o lovitura in acelasi timp? am gresit mai mult de data asta?luam in compensare cu alta data?ce se intampla??

ma rog, in alta ordine de idei, am observat ca sunt doar 2 elemente care tin un om pe loc (adica, ca sa n`o ia razna) si amandoua fac parte din categoria dragoste...acum pt ce...poate diferi de la caz la caz..
eu am zis copiii..in ei gasim speranta si bucuria cu care sa uitam rahaturile vietii si al doilea lucru prietenii, care te ajuta sa iesi din rutina...desi uneori intrii intr`o rutina si cu ei..fara prieteni un om e ca si un om retardat mental sau olog..parerea mea..

raspuns la intrebare nu pot sa dau acum...e o intrebare prea buna pt un raspus prea mic....si un raspuns sub influente....revin..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu