"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

joi, 31 ianuarie 2008

Curg valuri de schimbare..


Curg valuri de schimbare.. magnify
On Thorns I Lay - Crystal Tears

I wonder if I have to believe in something better, I sleep heavily into the
cold of my pain or I travel to eternity...
Through seasons of passions open your eyes, just try to be yourself
Nothing will change, if you stay dumb, just open your eyes
I walk around the paths of my mind bleeding slowly in irrational words
I saw my self, into unknown I have to stay sometimes alone

Am decis ca poate daca veti asculta si melodia(pe care o recomand) ma veti intelege mai bine..sper cel putin..

Datorita unor evenimente nu tocmai intamplatoare dar care pe mine m`au ajutat in redescoperirea unei parti pierdute/uitate in adancul meu, este posibil ca in viitorul apropiat sa observati niste schimbari...in bine sau rau, raspunsul este subiectiv.Sper doar sa fie exact ceea ce simt si sa ma calauzeasca spre drumul menit..
Imi doresc ca incepand cu luna martie sa pot sa imi indeplinesc niste vise, sa ajung prin lacasuri ravnite de mine si sa pot sa impartasesc cu anumite persoane diferite trairi..e timpul sa imi fac un pic de ordine in viata si sa pun prioritatile cap la cap..asta pe unii ii va deranja, dar nu ma intereseaza prea mult...imi voi trai viata cum stiu mai bine si din prisma dorintelor si rationamentului meu..
..poate o sa va mirati si o sa vreti sa stiti ce a determinat aceasta schimbare..faptul ca am simtit pt prima data ca traiesc cu adevarat...am simtit ca imi curge sange prin vene si nu doar un lichid, am simtit iar flacara iubirii cum imi cuprinde tot corpul, am simtit cum toate parca ar avea un sens pt o clipa; sunt pregatit sa`mi decid viitorul si sunt pregatit pt ce imi aduce viitorul..sunt pregatit pt victorie, pt infrangere pt moarte...sper doar sa fiti si voi pregatiti pt ce va urma si nu uitati...moartea nu e un sfarsit ci un nou inceput! nu va temeti de moarte pt ca nu e un lucru rau, este ceva firesc si logic..luati exemplu de la stramosii nostri daci si sarbatoriti moartea, prviti`o ca pe un lucru sacru, la acelasi nivel precum priviti o nastere...suntem toti trecatori si suntem toti meniti unor destine...dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa luptam pt implinirea lor..incredeti`va in instinctele voastre si nu va mai oprimati natura spirituala...fara nu sunteti mai mult decat o bucata de carne..cugetati asupra existentei voastre, intrebati`a daca oare scopul vostru in viata asta este doar acela de a va duce o existenta materiala sau ar trebui sa mai existe ceva mai mult...
Noi singuri ne decidem viata, putem doar sa cerem ajutor si indrumare si sa speram ca suntem vrednici de el..imbinati trecutul cu prezentul si viitorul, ajungeti la acel echilibru al existentei, dezlegati`va sufletul de priza materiala si TRAITI ca un OM!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu