"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

joi, 31 ianuarie 2008

Mentalitatea romaneasca vs politie


Azi, ma intorceam de la serviciu cu autobuzul, drept pentru care, urechile imi sunt supuse multor idiotenii zilnic..asta e..astazi am ramas putin pe ganduri, pt ca e ceva de caz major, ceva ce cuprinde multa lume..boala pe politisti..i`am pus pe toti in aceeasi oala fara sa tinem cont ca unii poate sunt diferiti de altii...da asa e omu, se ia dupa multime..la iesirea din ploiesti, spre DN1 era un filtru de politie care oprisera un cetatean..motivele nu le cunosc..dar ce m`a deranjat a fost reactia unor batrani aflati in spatele meu..citez " I`a uitate ma, au iesit la atac, la atac, fomistii!!"(imi pare rau ca nu pot reda si patima, dispretul si ..poate ura cu care au grait ) i was like... WHAT THE FUCK??? a ajuns omu sa fie luat in batjocura doar pt ca isi face meseria?? mdea, trist..sa fie asta normalitate?sa fie asta mersul normal al lucrurilor??sincernu cred, dar ce putem face daca majoritatea nu e in stare sa deosebeasca orezul de neghina..bagati tot orezul la un loc cu neghina si mancati sa va saturati...iar ajungem la ipocrizie...detest atitudinea de indiferenta a unora...i`as lua pe toti rand pe rand si le`as da cate putin din ce trebuie pt a le deschide ochii, caci omu pana nu isi rupe curu de cate cazaturi a luat nu se invata..suntem ..si vom fii..ceva de speriat strabunii...nu exista decat vreo 5 cuvinte care ne pot descrie pe noi, ca natiune..si acele cuvinte ma fac sa mai simt cum o fasie din suflet se desprinde incet si dureros iar, lasand in urma doar amintiri si visuri de care nu suntem demni..Afirm cu tarie faptul ca sunt roman, doar pt cinstirea stramosilor, caci mi`e rusine de fratii mei de azi..las mereu aceleasi intrebari de ridicat, pt fiecare in parte, asa cum simte sufletul tau..poate intr`o zi o sa gasesti raspunsurile si vei lua atitudine, vei face ceva , incepand cu tine, apoi cu cei din jur, apoi cu cei din jurul grupului si tot asa...step by step ...dar...e greu si drumul e`n urcus, iar boii au obosit....



*am rectificat ..ce face bacu din om

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu