"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

vineri, 1 februarie 2008

EMOTII??!!??


Astazi, pentru prima data in ultimi ani m`am simtit ca o scolarita la prima intalnire cu dna invatatorare, sau cu dna diriginta:))

M`am trezit cu greu dupa cateva ore de somn, ma ridic, merg la baie sa imi fac inviorarea cu apa rece, ca de obicei, constat ca nu mai are efect si ma bate gandul sa fac un dus rece, alung cu grija acel gand pertinent si ma indrept spre bucatarie. cand ajung , constat cu stupoare ca ma incearca niste fluturasi la stomacel, care usor usor, pe masura ce devin constient de situatia in care ma aflu, devin ciocanitoare in stomacul meu..ma gandesc ca as putea sa inec creaturile din stomac si ma infig in sticla de suc (natural, ca e dimineata) si beau cu sete ..toate bune si frumoase, ma duc sa ma imbrac, pun cureaua, merg sa imi fac un sandwish dar creaturile se revolta si ma trimit in locul de contemplare maxima..buda..rapid trec peste moment, imi termin pregatirile si plec spre facultate..
pe drum, imi aduc aminte ca nu am ceva esential la mine..un echer sau o rigla..las` ca sigur gasesc un magazin la metrou si sigur au..ca sa vezi, la iesirile respective nu sunt magazine:)).. cu greu gasesc o rigla, imi cumpar 2 coli A3, dau 50 de mii..jaf total, dar ma grabeam.. si ma indrept spre cladirea mirifica. cu grija riglei risipita, am timp sa imi aplic o serie de autosugestii ca sa elimin nervozitatea si emotia excesiva si neobisnuita..dupa cetave minute, incep sa ma simt mai bine, graurii din stocam se culca si dorm spasmatic, caci tot ii mai simt. ajung in fata usii, astept..graurii s`au culcat definitiv si pot sa ma bucur linstit de ce va urma. ies si profii, la naiba, profa e neagra la fata..ne`a salutat cu nici un spert de gura, e groasa..asa si? emotiile nu mai mai afecteaza, deja mi`am intrat in ritmul normal, ce`o fi o fi, cu zambetul pe buze intru in sala, cu zambetul pe buze ies..
ma asez in banca, incep sa ma amuz emotiile de care dau dovada cei din jur si incep sa destind usor atmosfera din jurul meu..dupa cateva glume, vin si profii, se incepe examenul, se continua cu cateva glume gustate de profi, se ia examenul, se iese cu zamebtul pe buze din sala si se rade cu hohot de situatia prin care am trecut...


m`am obisnuit atat de mult sa nu intru in examene sau sa le pic incat am devenit imun:)) iar azi, am avut niste emotii cum n`am avut nici la bac, nici in prima sesiune:)) a fost frumos, azi am reinceput sa iau examene:)))


Din spirit de solidaritate, o sa le urez celor aflati in sesiune examinari usoare cu profesoare satisfacute sexual bine, ca sa nu existe dificultati:))

Iar tie, copile, iti urez un morcov cat mai mic si bafta maine..nu e crima daca pici cateva examene, ai timp sa le iei si sa iti pastrezi si locul la buget..>:D<:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu