"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

vineri, 1 februarie 2008

The taste of dreams


The taste of dreams magnify
Sunt 2 tipuri de vise..cele pe care le putem implini si cele pe are poate stranepotii nostrii le vor implini..termenul de vise imposibil de realizat nu este valabil..trebuie doar sa iti schimbi perceptia asupra lui si vei vedea, poate, ca se poate atinge..

Cu ceva vreme in urma am postat ceva legat de anumite schimbari in personalitatea mea si goana mea dupa implinirea unor vise..marunte sau nu..e subiectiv..ideea e ca, unii sigur au perceput acele schimbari, nu stiu inca in ce fel le`au inteles, agreeat, acceptat..nu pot sa va spun decat ca schimbari in directiile astea vor mai fi..cat de mult, cat de repede..nu stiu, dar ce stiu e ca am reusit sa ma urc in trenul care duce spre luminita implinirii unor visuri..visuri dupa care am tanjit destul de mult si e timpul implinirii lor( iar subiectiv). Ideea postului asta..nici nu stiu sigur care e..sa ma fac poate sa constientizez si eu ceea ce am realizat pana acum, pt ca desi pana acum suna totul minunat, am un drum plin de maracini, falsuri si tentatii care mai de care mai..grea de trecut..nu ma plang, eram constient de ce urma in momentul urcarii in acest tren, dar satisfactia unui vis si un sfert implinit asa cum imi doream/doresc face ca totul sa merite cu varf si indesat..

In concluzie...va multumesc tuturor celor care mi`ati fost in jur de la nastere si pana acum, pt influentele voastre mai bune sau mai putin bune, dar care toate m`au facut persoana care sunt azi..Nu va pot dori decat sa aveti curajul sa va infigeti in viata si sa va urcati singuri in trenul ce va duce spre acea/acele luminita(e)................................................................................................



sursa poza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu