"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

vineri, 1 februarie 2008

suntem niste curve


nu e nimic nou, se intampla de ceva ani buni si nu numai la nivel de popor ci de lideri ai tarii.in fine, pe langa faptul ca am supt de la tzatza americanilor, noi ca copii, tot ce e mai de cacat, tot ce e comercial, etc...acum, ca orice curva ce se respecta, trebuie sa modificam ce am supt, sa ii dam o tenta mai idioata, mai comerciala mai gretoasa..a inceput (e treaba inceputa de multa vreme dar acum mi s`a pus pata) romanu sa nu mai poata sa scrie ori in romana ori in engleza ori in orice alta limba dar sa scrie macar corect la nivel mediu.nu.hai, accept si intercalarea, in anumite situatii e amuzanta, DAR acuma copiii nu sunt cool sau trendy sau funky sau cum cacat s`or crede ei daca nu pocesc limbile straine aducandule la forma romanizata..CE DRACU??sau WHAT THE FUCK?? nu, ei scriu "uat da fac" sau "aim nat hier"..ajung la vorba lu nea nicu..doua cuvinte pentru voi: EX-CLUS!!
Acum pot sa aud raspunsuri de genul, frate ironizez ce am supt..daca vrei sa faci asta, fa`o mai cu stil si cu mai multa clasa.da dovada de inteligenta, nu arata ca esti un geniu in a urma turma.
..as mai spune cateceva dar mi`e greata de voi..de noi..sugere placuta si regurgitare dureroasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu