"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

vineri, 1 februarie 2008

Entry for January 27, 2008


"Becali nu moare domle, a dat - N`ai vazut!!!- 10 milioane la Dumnezeu(adica bisericilor), daca vrea traieste 3000 de ani, daca are credinta nu moare asta domle!"

cam asa mi`am inceput ziua de vineri, ascultand discutia asta mirifica in 102(autobuz)..si a continuat in acelasi ritm, toate cifrele fiind "uber"exagerate:))..se referea la 2-3 spunea peste 100, se rectifica atunci cand primea din jur priviri neincrezatoare..

asa ca urmatoarele 435 de posturi vor fi(in ordine aletorie):

- privire catre generatia tanara
- observatorul de la constanta inchis din lipsuri de fonduri
- cacat..am un lapsus(probabil ca asa voi denumi postul respectiv daca imi aduc minte)







..in ultima vreme am cam prea multe lapsusuri permanente:))sa fie pt ca am reinceput sa beau?:))))))..naaaaaaaaaaaaaahh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu