"Civilizatia adevarata a unui popor consista nu in adoptarea cu deridicata de legi, institutii, etichete, haine straine. Ea consista in dezvoltarea naturala, organica a propriilor puteri, a propriilor facultati ale sale" - Mihai Eminescu

vineri, 1 februarie 2008

primu dupa tur


..printr`un oras, am uitat care ca au fost prea multe in doar 13 zile am vazut minunatul loc in care sa poti pierde mai multi bani decat ai crede/vrea..ce te determina? faptul ca este un local intitulat "LOTO - BAR"..asta facand referire si la ce a postat mai de mult neagra noastra uitare aici ..nu ma asteptam la asta

in rest, am constat pe pielea mea ca avem o tara incredibil de frumoasa, dar, pe care o strica 3 lucruri..romanul prin incultura, turistul strain prin incultura, bozgorii de care nu mai scapi...vin cu argumente in posturile urmatoare, acum sunt un pic obosit, urmeaza o nunta si abia apoi imi revin si eu..sper


Pana atunci tind sa le multumesc baietilor din Dacia NEMURITOARE, alaturi de care am stat 2 nopti pentru ospitalitatea de care au dat dovada.Sper pe viitor sa ne mai intalnim prin astfel de conjuncturi placute, poate cu o vreme predominant buna

next posts: generatiile Ana + Cornel = LOVE
Impresiile de dupa tur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu